Fallout 4 : چگونه به سرعت لول آپ کنیم.

پس از نمایش فصل یک سریال فال آوت و استقبال بی نظیر بینندگان ، مراجعه به بازی های قدیمی و جدید Fallout به شکل بی سابقه ای بالا رفته است. به همیین بهانه ، برای شما که احتمالا برای بار اول به سراغ بازی فال اوت 4 رفته اید ، راهنمایی جهت لول آپ سریعتر در جهان گسترده این عنوان تدارک دیده ایم.

Fallout 4 : چگونه به سرعت لول آپ کنیم.

مانند اکثر بازی های RPG، افزایش سطح نقش مهمی در Fallout 4 ایفا می کند. به عنوان روش اصلی ساخت یک شخصیت، انتخاب نحوه صرف امتیاز در قلب تجربه Fallout است. بسیاری از بازیکنان به نمودار شاخص های  S.P.E.C.I.A.L نگاه می کنند و شروع به رویاپردازی در مورد راه هایی برای قدرتمندتر کردن شخصیت خود می کنند. با این حال، متأسفانه، روند افزایش سطح در این بازی می تواند به طرز دردناکی کند باشد.

بازیکنانی که به دنبال افزایش سریع سطح در Fallout 4 هستند، خوشحال خواهند شد اگر بدانند چندین نکته و ترفند وجود دارد که می تواند روند لول آپ را تسریع کند. با پیگیری پیشنهادات ارائه شده ، افزایش لول را انجام شده فرض کنید ، اما بدانید که این امر هرگز آنی نخواهد بود (مگر اینکه از مادها برای این کار استفاده کنید که این خود داستان دیگری است). این راهنما به بازیکنان آموزش می‌دهد که چگونه از چندین مکانیک بهره برده و در کمترین زمان به سطح Vault Dweller دست پیدا کنند.

استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آنها برای بالا بردن سریع سطح در Fallout 4 استفاده کنند. این استراتژی‌ها از لحظه‌ای شروع می‌شوند که بازیکن کنترل شخصیت را در دست می گیرد ، حتی قبل از ورود به Commonwealth. تخصیص صحیح امتیاز به S.P.E.C.I.A.L اولین گام برای ارتقاء سریع سطح خواهند بود.

 

S.P.E.C.I.A.L. تخصیص و امتیازات:

     نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که میزان "هوش" (Intelligence) تعیین کننده میزان XP به دست آمده در هر فعالیت خواهد بود. هنگام ساخت Sole Survivor خود، مطمئن شوید که حدود 5 امتیاز را به Intelligence اختصاص داده اید. در اوایل بازی، لازم نیست آن را خیلی بالا ببرید، زیرا در ارتباط معکوس با پرک Idiot Savant کار می‌کند.

     پرک Idiot Savant را هرچه زودتر باز کنید. می توانید آن را در دسته "شانس" (Luck) در سطح 5 بیابید. سطح اول این پرک XP مربوط به هر فعالیتی را به طور تصادفی تا 3 برابر افزایش می دهد. سطح دوم این میزان را به 5 برابر افزایش می دهد. هرچه سطح هوش کمتر باشد ، شانس بیشتری برای این امر وجود دارد. این مورد هنگام انجام برخی کارها با میزان امتیاز بالا، مانند انواع خاصی از ساخت ها ، فوق العاده مفید است.

     پایپر (Piper) را زودتر به عنوان یک همراه به دست آورید. او روزنامه نگاری است که رویدادهای عمومی را می نویسد و در Diamond City یافت می شود. به حداکثر رساندن وابستگی او، پرک Gift of Gab را در Fallout 4 به شما پاداش می دهد که XP اعطا شده برای یافتن POI های جدید را دو برابر می کند.

 

گشت و گذار و گیم پلی:

     کاوش در جهان یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقاء سریع سطح است. کشف POI های جدید به بازیکنان با مقدار مناسبی از XP پاداش می دهد. هنگام بازی کردن در نقشی با سطوح هوش بالا ، کاوش بسیار سودمند است.

     به طور کامل روی Lockpicking و Hacking سرمایه گذاری کنید. در حین کاوش، قفسه ها، جعبه ابزار، مواد شیمیایی و پزشکی و هر چیزی که ممکن است قفل باشد را بررسی کنید. به ترمینال های کامپیوتر نیز به همین ترتیب نزدیک شوید. Lockpicking در قسمت Perception (سطح 4) و هک کردن در زیرمجموعه Intelligence (سطح 4) یافت می شود. هر دوی آنها چهار سطح مهارت دارند: مبتدی (Novice) ، که بدون سرمایه‌گذاری در پرک ها قابل باز کردن است، و سپس Advanced، Expert و Master.

     ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما کشتن دشمنان یکی از روش های اولیه به دست آوردن XP خواهد بود. به همین دلیل جستجوی کل ساختمان ها برای کشتن همه دشمنان، باز کردن قفل ها و هک کردن سیستم ها در کل ارزش زمان گذاشتن را دارد.

 

ساخت سلاح و احداث کمپ:

     هم ساخت سلاح و اقلام جانبی آن و هم کمپ سازی در Fallout 4 مقدار کمی XP ارائه می دهد.

     کمپ‌سازی را می‌توان تقریباً راهی برای راحت کردن کسب XP دانست ، زیرا امکان تولید تعداد زیادی اقلام در مدت زمان بسیار کوتاه وجود دارد. این نوع تولید با حجم بالا، Idiot Savant را بیشتر فعال کرده و باعث می شود در زمانی کوتاه ، میزان قابل قبولی XP به دست بیاورید. می توانید بارها و بارها بسازید ، بازیافت کرده و دوباره بسازید ، تا در هر نقطه از این چرخه امکان کسب XP داشته باشید.

     اقلامی مانند کفپوش، دیوارها، پله ها و در کل هر چیزی که ساخت آن ارزان باشد و به راحتی از بین برود، بهترین کاربرد را برای این روش خواهد داشت.

 

آیتم های افزایش XP و Intelligence :

     از هر لباس یا زرهی که هوش را افزایش می دهد استفاده کنید. به عنوان مثال، پرک Sharp سطحی از INT و CHR را به شخصیت اضافه می کند. یک ست کامل لباس شارپ می تواند سطح هوش را به شدت افزایش دهد. هر تکه لباس و زره را بررسی کنید تا ببینید آیا به INT اضافه می کند یا خیر.

     برخی از مواد شیمیایی، مانند Mentats، به طور موقت به افزایش INT کمک می کنند. سعی کنید از مصرف بیش از حد آن خودداری کنید، زیرا اعتیادآور است و در درازمدت اثرات منفی خواهد داشت.

     Squirrel Stew 2% تقویت XP را به مدت 2 ساعت ارائه می دهد. مزایای این مورد ممکن است کوچک به نظر برسد، اما زمانی که در کنار استراتژی های ذکر شده استفاده شود، می تواند XP اضافی زیادی تولید کند.

 

 

منبع:     Gamerant.com

0
تعداد نظرات
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد

آخرین اخبار

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه
شنبه 29 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه