قسمت دوم انیمیشن قهرمان بزرگ BIG HERO 6 ساخته خواهد شد؟

انیمیشن قهرمان big hero 6 در سال 2014 میلادی توسط والت دیزنی انیمیشن استودیو منتشر شد. انیمیشن قهرمان بزرگ big hero 6 با اکران در سال 2014 میلادی توانست به فروش فوق العاده 657 میلیون دلار دست پیدا کند. که موفقیت بزرگی برای دیزنی محسوب می شود.

قسمت دوم انیمیشن قهرمان بزرگ BIG HERO 6 ساخته خواهد شد؟

آیا بعد از 10 سال قسمت دوم انیمیشن قهرمان بزرگ BIG HERO 6 ساخته خواهد شد؟

انیمیشن big hero 6 در سال 2014 میلادی توسط والت دیزنی انیمیشن استودیو منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را بدست اورد و همچنین در بین تماشاگران شاهد استقبال بزرگی از این انیمیشن بودیم. سال هاست که طرفداران منتظر تولید و پخش قسمت دوم آن هستند. اما با گذر یک دهه از اکران آن و ساخته نشدن قسمت دوم به معنای واقعی کلمه ناامیدی زیادی برای طرفداران به ارمغان آورده است.  حالا طرفداران واقعا خواهان این هستند که بالاخره به مناسبت ده ساله شدن این انیمیشن به طرفداران راجع به ساخته شدن قسمت دوم قهرمان بزرگ big hero 6 پاسخی دهند .

انیمیشن قهرمان بزرگ big hero 6 با اکران در سال 2014 میلادی توانست به فروش فوق العاده 657 میلیون دلار دست پیدا کند. که موفقیت بزرگی برای دیزنی محسوب می شود. این انیمیشن با الهام از سری کمیک های مارول به همین نام  ساخته شد. البته با بهره گیری از یک ایده فوق العاده توسط (دان هال) که جان تازه ای به روایت داستان داد . و نتیجه آن بدست آوردن جایزه بهترین انیمیشن اسکار سال 2017 بود و چند جایزه معتبر دیگر که به افتخارات انیمیشن قهرمان بزرگ اضافه کرد .

درست است که در طول یک دهه هرگز قسمت دومی برای انیمیشن سینمایی  قهرمان بزرگ big hero 6 ساخته نشده است . اما خارج از دنیای سینما دو دنباله سریالی برای آن ساخته و پخش شد. اولی سریال تلویزیونی برای شبکه دیزنی XD بود. شروع داستان این سریال انیمیشنی قهرمان بزرگ دقیقا بلافاصله بعد از پایان قسمت سینمایی آن بود و ادامه ماجرا را نشان می داد .این سریال از سال 2017 تا سال 2021 یعنی به مدت 4 سال در قالب 56 قسمت تولید و پخش شد . سپس دومین دنباله مینی سریالی به نام !BAYMAX که در قالب 6 قسمت از شبکه دیزنی پلاس پخش شد .

اخیرا روی کانلی تهیه کننده انیمیشن قهرمان بزرگ BIG HERO 6 در جدیدترین مصاحبه خود با شبکه اسکرین رنت در رابطه با این که چرا تا اکنون ادامه سینمایی این انیمیشن ساخته نشد صحبت کرده و اطلاعاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است :
امسال 10 سالگی  قهرمان بزرگ BIG HERO 6 را جشن می گیریم. نکته جالب این است که این موضوع واقعا به کارگردان دان هال بستگی دارد که بخواهد ادامه آن را بسازد یا نه ؟ این انیمیشن ایده دان هال بود و او این شخصیت ها را خلق کرد. من همیشه او را تشویق می کنم که این کار را انجام دهد . اما باید ببینیم او واقعا عاشق کار روی پروژه های جدید است. پس باید ببینیم چه اتفاقی می افتد .

با این وجود تمام مسائل به دان هال ختم می شود و در گذشته هم دان اشاره کرده بود که درخواست هایی مبنی بر ساخته شدن قسمت دوم شده است و همه دوست دارند ادامه ماجرا را ببینند و او هم دوست دارد این اتفاق بیفتد. داستان شش قهرمان بزرگ واقعا مدیون دان هال است چرا که این دنیای اوست و طبیعی است که تمام مسائل در نهایت به او مربوط شود . داستان BIG HERO 6 در سال 2014 در نوع روایت خود دست به کار پر ریسکی زد که قبل از انیمیشن (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2014) به ندرت انیمیشن دیگری انجام داده بود . یعنی دست به مرگ واقعی یکی از کاراکتر های اصلی زد که برای کم سن و سال ها اصلا جالب نیست . اما در نهایت به طوری عمل کرد که نه تنها صدمه ای وارد نکرد بلکه باعث جذابیت انیمیشن هم شد . به نوعی مثل شخصیت مادر بامبی در  انیمیشن بامبی را انجام داد که این انیمشن هم موفق ظاهر شد . 

با این وجود طرفداران امیدوار هستند که در آینده ای نزدیک شاهد اخبار رسمی مبنی بر در دست ساخت بودن قسمت دوم انیمیشن سینمایی  قهرمان بزرگ BIG HERO 6 باشند .

0
تعداد نظرات
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد

آخرین اخبار

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه