نخستین تصویر فیلم آواتار AVATAR 3 جیمز کامرون موجود جدیدی را نشان می دهد

نخستین تصویر از قسمت سوم فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون موجود دیده نشده از دنیای پاندورا را نشان می دهد . تصویر مفهومی است و ظاهرا برگرفته از ART BOOK این قسمت جدید است .

نخستین تصویر فیلم آواتار AVATAR 3 جیمز کامرون موجود جدیدی را نشان می دهد
نویسنده : عرفان فضلی

 

انتشار نخستین تصویر فیلم آواتار AVATAR 3 جیمز کامرون موجود جدیدی را نشان می دهد .

نخستین تصویر از قسمت سوم فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون موجود دیده نشده از دنیای پاندورا را نشان می دهد . تصویر مفهومی است و ظاهرا برگرفته از ART BOOK این قسمت جدید است .

 

فرنچایز محبوب و معروف آواتار یکی از معدود دنیاهایی است که در سینما و تلویزیون نظیر ندارد . به همین بعد از اکران قسمت اول AVATAR در سال 2009 میلادی مورد استقبال شدید طرفداران سراسر دنیا قرار گرفت و به پرفروش ترین فیلم دنیا تبدیل شد و بیشتر از یک دهه عنوان پادشاه لیست پرفروش ترین فیلمها را حفظ کرد.

دنیایی که جیمز کمرون در فیلم آواتار نشان داد بی بدیل بود و هیچ یک از مردم تا به آن روز مشابهش را ندیده بودند . با ایده ای جذاب و جدید که به طرفدارن نشان داد این بار به جای حمله بیگانگان به سیاره ما در واقع ما انسان ها به عنوان نژاد بیگانه برای بدست آوردن یک سری منابع و استخراجات به سیاره ای  دیگر حمله کرده ایم و اهالی آن سیاره که (ناوی) نام دارند را مورد ظلم و ستم قرار داده ایم .

جیمز کامرون کارگردان سری فیلم های آواتار AVATAR که فیلمهای تایتانیک TITANIC و ترمیناتور TERMINATOR را هم در کارنامه خود دارد، به تازگی تصویری از قسمت سوم آواتار منتشر کرده است . این تصویر موجودی را به ما نشان می دهد که تا به این لحظه طرفداران این موجود را در فیلمهای آواتار ندیده اند .
 در ادامه میتوانید تصویر کانسپت آرت را تماشا کنید:

در پی انتشار این تصویر جیمز کامرون اضافه می کند؛ که طرفداران قرار است در قسمت سوم آواتار چند موجود جدید و عجیب که تا به حال در بستر دنیای پاندورا در 2 قسمت اول این مجموعه دیده نشده اند را برای اولین بار ببینند . موجودی که در تصویر منتشر شده دیده می شود مدوسا نام دارد و ظاهرا این تصویر از ART BOOK رسمی این دنیا گرفته شده است و به احتمال زیاد توسط TITAN BOOK منتشر خواهد شد. البته بعد از اکران جهانی قسمت سوم AVATAR در سینما های جهان .

کامرون در ادامه به نکته قابل توجه و بسیار جالبی اشاره می کند که برای طرفداران واقعا جالب است . موجود داخل تصویر منتشر شده که در حال حاضر با نام مدوسا شناخته می شود به نوعی داخل فیلمنامه اورجینال قسمت نخست آواتار که در سال 1995 نوشته شده بود حضور داشته است . که در ان زمان در پیش نویس فیلمنامه اولیه AVATAR محصول سال 2009 میلادی این موجود که اکنون مدوسا نام دارد در ابتدا نام PROJECT 880 را برای او انتخاب کرده بودند . اما متاستفانه در اکران نسخه نهایی آواتار در سال 2009 ما شاهد حضور این موجود نبودیم چرا که تصمیم به حذف این موجود گرفتند به دلایل نامشخصی که دلیلش هرگز به بیرون درز پیدا نکرد . به هر حال به همان دلایل نامشخص اکنون تصمیم به معرفیش در قسمت سوم آواتار گرفته اند .

اکنون اطلاعات بیشتری از AVATAR 3 در دسترس نیست و تا به این لحظه اطلاعات رسمی کمی منتشر شده است . و این موضوع که این موجود جدید و مرموز پاندورا در روایت داستان قسمت سوم آواتار چقدر تاثیرگذار است نامشخص است . و میزان مهم بود یا نبودن این موجود در شکل گیری بستر داستانی قسمت سوم آواتار هنوز مشخص نشده است . و لازم به ذکر است که تا به این لحظه نام قسمت سوم آواتار منتشر نشده و هنوز بی نام است . 

فیلم AVATAR 3 برای اکران در تاریخ 19 دسامبر 2025 میلادی مصادف با 28 آذر 1404 ، فیلم AVATAR برای اکران در تاریخ 21 دسامبر 2029 میلادی مصادف با 1 دی ماه 1408 ، فیلم AVATAR 5 که اخرین نسخه این فرنچایز است قرار است در تاریخ 19 دسامبر 2031 میلادی مصادف با 28 آذر 1410 اکران در سالن های سینمای جهان را تجربه کند . که کارگردانی تمامی قسمت های آواتار بر عهده شخص جیمز کامرون است .

0
تعداد نظرات
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد

آخرین اخبار

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 0 دیدگاه