چگونه ماینکرافت را آنلاین بازی کنیم در گوشی و کامپیوتر + ساخت سرور ماینکرافت

چگونه ماینکرافت را  آنلاین بازی کنیم ؟ نحوه ساخت سرور ماینکرافت چیست ؟ در این مقاله پاسخ این سوالات را خواهیم داد پس اگر از طرفداران ماینکرافت هستید این مقاله کوتاه و کاربردی را از دست ندهید.

 چگونه ماینکرافت را آنلاین بازی کنیم در گوشی و کامپیوتر + ساخت سرور ماینکرافت

ماینکرافت با بیش از 200 میلیون نسخه فروش و بیش از 130 میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از محبوب ترین بازی های جهان است . اما چگونه ماینکرافت را بصورت آنلاین بازی کنیم ؟ در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به سرورهای چند نفره بپیوندید و یا سرور ماینکرافت شخصی خود را بسازید و از آنلاین بازی کردن ماینکرافت لذت ببرید.

 

پیوستن به یک سرور چند نفره

یکی از ساده ترین راه ها برای برای آنلاین پیوستن به سرورهایی است که از قبل ساخته شده . هزاران سرور برای پلتفرم ها و انواع بازی ها موجود است . شما میتوانید برای یافتن فهرستی سرورها از وبسایت های زیر استفاده کنید .

MinecraftForum.net

MinecraftServers.org

PlanetMinecraft.com

برای پیوستن به یک سرور ، باید آدرس آن را بدانید ،   - هر سرور یک  آدرس IP  دارد  به عنوان مثال mc.wubcraft.com      یا 148.148.148.148  و همچنین باید شماره پورت را بدانید که معمولاً به طور پیش فرض 25565 است.

 

ماینکرافت آنلاین در ویندوز و مک

 

برای پیوستن به یک سرور در ویندوز یا مک، باید  ماینکرافت  را نصب و باز کنید و گزینه Multiplayer را از منوی اصلی انتخاب کنید. سپس می توانید روی Add Server کلیک کنید و نام سرور، آدرس IP و پورت سرور را وارد کنید یا روی Direct Connect کلیک کنید و آدرس IP و پورت را مستقیما وارد کنید. هنگامی که سروری را اضافه کردید یا به آن متصل شدید، می توانید برای شروع بازی بر روی Join  Server  کلیک کنید.

 

 ماینکرافت آنلاین در گوشی

 

برای پیوستن به یک سرور در موبایل ، باید بازی ماینکرافت را باز کنید و روی Play ضربه بزنید. سپس، باید به تب Servers بروید و یکی از سرورهای ویژه را انتخاب کنید، سرورهای رسمی حالت های مختلف بازی مانند  Skywars،   Build Battle  و غیره را ارائه می دهند. همچنین می توانید با ضربه زدن روی Add Server و وارد کردن نام سرور، آدرس IP و پورت سرور خود را اضافه کنید. هنگامی که سروری را اضافه کردید یا به آن ملحق شدید، می توانید برای شروع بازی روی Play ضربه بزنید.

 

همچنین بخوانید : فیلم سینمایی ماینکرفت Minecraft تاریخ انتشار، بازیگران و هر آنچه که تاکنون می‌دانیم

 

ساخت سرور ماینکرافت

راه دیگر آنلاین بازی کردن ماینکرافت ساخت سرور ماینکرافت شخصی است تا دوستان یا سایر بازیکنان خود را دعوت کنید تا به آن بپیوندند. به این ترتیب، کنترل بیشتری بر تنظیمات، قوانین و مدهای سرور خود خواهید داشت. با این حال، ایجاد سرور خود به کمی دانش فنی و منابعی مانند کامپیوتر ، اتصال به اینترنت پایدار و نرم افزار سرور نیاز دارد.

 

برای ساخت  سرور ماینکرافت شخصی در ویندوز یا مک، باید نرم افزار سرور را از وب سایت رسمی Minecraft  دانلود کنید. بسته به اینکه کدام نسخه از بازی را دارید، می توانید بین نسخه جاوا یا نسخه بدراک یکی را انتخاب کنید. سپس، باید نرم افزار سرور را اجرا کنید و ویژگی های سرور مانند حالت بازی، سختی، لیست سفید و پورت را پیکربندی کنید. شما همچنین باید روتر خود را پورت کنید تا به سایر بازیکنان اجازه دهید به سرور شما متصل شوند. می‌توانید دستورالعمل‌های دقیق و جامع درباره نحوه راه‌اندازی سرور خود را در  وبسایت  کد ویزاردز پیدا کنید.

 

ساخت سرور ماینکرافت با گوشی موبایل

برای ایجاد سرور خود در گوشی ، باید از یک برنامه یا سرویس شخص ثالث استفاده کنید که به شما امکان می دهد سروری را در فضای ابری میزبانی کنید. مانند

Nukkit

Aternos

 این برنامه‌ها یا سرویس‌ها به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به دانلود یا اجرای نرم‌افزاری روی دستگاه خود سرور خود را ایجاد و مدیریت کنید. با این حال، بسته به ویژگی ها و عملکردی که می خواهید، ممکن است محدودیت ها یا هزینه هایی داشته باشند. برای کاربران ایرانی گزینه اخر یعنی atrenos  را پیشنهاد می کنیم.

 

 

حالت های مختلف بازی آنلاین ماینکرافت

 

یکی از بهترین چیزهای بازی ماینکرافت  به صورت آنلاین این است که می توانید از حالت های مختلف بازی لذت ببرید که تنوع و چالش را به بازی اضافه می کند. حالت های بازی زیادی در سرورهای مختلف موجود است، مانند بقا، خلاقیت، ماجراجویی، هاردکور، PvP، پارکور، مینی بازی ها و غیره. هر حالت بازی قوانین، اهداف و مکانیزم های خاص خود را دارد که بازی را سرگرم کننده تر و هیجان انگیزتر می کند.

چگونه ماینکرافت را دو یا چند نفره بازی کنیم ؟

سخن پایانی

ماینکرافت بازی است که می‌توان آن را به صورت آنلاین با دوستان و غریبه‌ها  بازی کرد، یا با پیوستن به یک سرور چند نفره، ایجاد سرور خود و یا بازی در حالت‌های مختلف بازی. بازی ماینکرافت  به صورت آنلاین می تواند تجربه بازی شما را افزایش دهد، زیرا می توانید دنیاهای جدید را کشف کنید، با افراد جدید ملاقات کنید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید. چه بخواهید به صورت معمولی یا رقابتی بازی کنید، باید کلنگ خود را بردارید و بازی ماینکرافت را به صورت آنلاین از امروز شروع کنید!

0
تعداد نظرات
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
عنوان
نظر
تصویر امنیتی
وارد نمودن کد

آخرین اخبار

چهارشنبه 23 خرداد 1403 0 دیدگاه